Podpis
elektroniczny

PODPIS KWALIFIKOWANY OD RĘKI

Błyskawicznie i w miłej atmosferze załatwisz podpis kwalifikowany w Makowie Mazowieckim i okolicznych powiatach. Proponujemy umówienie się na spotkanie, podczas którego w ciągu ok. godziny czasu załatwimy wszystkie formalności z wydaniem nowego podpisu lub przedłużeniem posiadanego certyfikatu. Jesteśmy przedstawicielem firmy Eurocert

PODPIS ELEKTRONICZNY W PRAKTYCE

Podpis elektroniczny to rozwiązanie, które pozwala podpisywać dokumenty w sposób zdalny i jest równoważny z podpisem złożonym osobiście. 

Właściciel podpisu elektronicznego posiada urządzenie podpinane do portu USB, w którym jest zainstalowana karta z certyfikatem. Złożenie podpisu polega na otwarciu dokumentu zapisanego np. w formacie PDF i wybraniu funkcji "podpisz dokument". Acrobat Reader umożliwi zaznaczenie miejsca, gdzie składamy podpis. Wskazujemy to miejsce i otrzymujemy zapytanie o kod PIN do klucza. Po wpisaniu kodu dokument zapisuje się na naszym komputerze i możemy go już wysłać do odbiorcy. Podobnie wygląda sprawa z dokumentami tekstowymi i arkuszami kalkulacyjnymi. 

Zapewniamy pełną obsługę od wydania klucza poprzez instalację i naukę korzystania z systemu. 

ZASTOSOWANIA PODPISU KWALIFIKOWANEGO

• Składanie e-deklaracji podatkowych,

• Kontakty drogą elektroniczną z ZUS (program Płatnik) ,

• Podpisywanie JPK – jednolitego pliku kontrolnego,

• Komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej),

• Udział w zamówieniach publicznych – podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia),

• Elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS (portal-S24),

• Udział w aukcjach i przetargach elektronicznych ,

• Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej

KWALIFIKOWANY PODPIS ELEKTRONICZNY

wydawany na 1 rok/ 2 lata/ 3 lata umożliwiający m.in.:

  • składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych

  • elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS

  • podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)

  • komunikacje w obrębie platformy ePUAP

  • podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)

  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych

  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.

Zestaw umożliwia złożenie podpisu we wszystkich formatach m.in. XAdES-BES, XAdES-T, PAdES-BES, PAdES-T. Wykorzystuje algorytm SHA256 (SHA2).

 

KWALIFIKOWANY PODPIS ELEKTRONICZNY NA E-DOWODZIE

Od 4 marca 2019r. Ministerstwo Cyfryzacji wprowadziło do obiegu nowe dowody osobiste z warstwą elektroniczną tzw. E-dowody. Posłużą jako bezpieczne narzędzie do komunikacji obywatela z administracją, służbą zdrowia i podmiotami komercyjnymi. Jedną z ważniejszych funkcji jest możliwość uzyskania kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zainstalowanego bezpośrednio na E-dowodzie.

Kwalifikowany podpis elektroniczny może byś wydawany jedynie przez kwalifikowanego dostawcę usług zaufania takiego jak EuroCert. Podpisu kwalifikowanego nie można uzyskać bezpośrednio w urzędzie.

Podpisy dostarczane przez EuroCert są wydawane na okres 1 rok/2 lata/ 3 lata i umożliwiający m.in.:

  • składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych

  • elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS

  • podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)

  • komunikacje w obrębie platformy ePUAP

  • podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)

  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych

  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.

Zestaw umożliwia złożenie podpisu we wszystkich formatach m.in. XAdES-BES, XAdES-T, PAdES-BES, PAdES-T. Wykorzystuje algorytm SHA256 (SHA2).